Dåligt uppdaterande

Hej , förlåt för dåligt uppdaterande !
Hade inte med mig datan till <3

Igår så fiskade jag med Ida (:
Spelade lite spel & så. Sen en snabb sväng till garaget sen hem till stan. 
Såg på film, BAKSMÄLLAN. haha Klockren film !

Idag blev den en lång morgon :) Låg i sängen & kollade på sjukhuset jättelänge!
Gillar den serien massor.
När jag och min älskling väl tagit oss upp ur sängen blev det en dusch.
Sen undrade han om vi skulle åka i safari parken.
Så det blev en sväng dit, sen till det mysiga cafeet som ligger brevid vattnet <3
Bilder kommer senare!!

Nu sitter vi hemma hos mig. Ska till garaget en sväng senare kanske.

Hoppas det löser sig med allt gumman <3



PUSSHEEJ







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0