FREDAG :D

Äntligen fredag ! Nu är jag ledig i två dagar  :)  Skööönt..

Jobbet idag gick bra. Nu är jag hemma, har precis ätigt sallad med skinka till.
Ska åka iväg för att träffa Ida&Torparn.

Sen när jag kommer hem blir det en duch, raka benen och plocka i ordning allt inför i morgon!
För i morgon kommer Sandra & hämtar mig ganska skapligt, vi ska ut till henne laga mat o mysa sen göra oss i ordning inför PARTY!!
 
Men innan Sandra hämtar mig ska jag SOVA! Sen ska jag även hinna att åka till affären. Måste ju ha grogg virke (a)

Vad skulle man göra utan sina vänner !!?
Jag skulle inte klara mig många dagar utan dem iallafall.
♥ Tack för att ni finns ♥

PUSSHEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0