Tillbaka

Då var man tillbaka i data världen ! (:

I förrgår var jag & älsklingen i berg slussar, mysigt! Spelade mini golf, gick runt & kollade sen åkte vi till Linköping för att käka. Det blev pizza på Mozzarella.... GOTT!!
Sen åkte vi hem till blacka för att hämta fiske spö, sen åkte vi till Torparn&Ida.
Åkte ut med båten :)

Igår jobbade jag på MoGård 07-16 :)
Efter jobbet blev det Linköping, handlade grejer till bilen!
Träffade kusin Sara där, trevligt.. Länge sen man sågs!

Idag så har jag jobbat på MoGård 07-16.
Efter jobbet åkte jag till sjuklingen Sandra. :)
Färgade hennes hår & planerade inför den stora dagen !
Sen åkte jag till garaget en snabbis, träffade Ida, Torparn, Jonas & <3 !

Imorgon blir det först & främs att sova tills man vaknar ^ alltså inget larm som väcker än !
Sen garaget !

Jag är smart :o Jag läste hela messet :D


Ne nu blir det tv !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0