Vänner !!??

Hej på er (:

Slutade jobbet kvart i 2 sen åkte jag & hämtade bror från skolan sen till affären en sväng.
Ska packa väskan sen åka till stan. Ska träffa Ida en sväng!
Klockan 22 i kväll blir det PANG... BOOOOOOOOM :)


Vänner;
 Det är människor som man kan lita på va?
Trodde jag ja... Så dum man kan vara :(
Jag trodde ni menade allvar, för en gångs skull.
Men nej, det var för mycket begärt !!
Att ses en gång på, jadu vet  inte äns när vi sågs sist!!
FY FAAN !!

Det är ingen riktig tjej kompis det inte...
Men men du gör dina egna val!!  & man vet redan innan du gör dom vad du ska välja...
Sorgligt att en person kan bete sig så.

Ne nu ska jag åka till min VÄN Ida (:
Det är ju tur att man vet vilka de äkta vännerna är <3

PUSS





Kommentarer
Postat av: Ida

håller med dig fullt ut ! så jävla bra skrivet !!!

o sedan kommer dem o gnäller över att vi e griniga och sura... säger bara en sak till dem, kyss mig i arslet o sen kan ni bara dra liksom!!!



hope i will always have u <3

2009-08-19 @ 14:39:45
URL: http://peaceandlooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0