Uppdatering !!

Julafton :
Gick upp tidigt. Lille bror va spänd..
Det blev en god frukost. Sen julklappsutdelning (:
Tomten kom oxå!!
När Tomten åkt hem kom Rogers föräldrar på en fika!
Sen frammåt lunch åkte jag & min älskling till stan.
Hälsade på hans föräldrar.
Sen hem till mig igen. Åt julmat & kollade på Kalle Anka & Kan du vissla Johanna.
Frammåt kvällen blev det staden igen. Åkte till Robban.
Drack lite gott med trevligt sällskap <3

Juldagen :
Va ganska sega på morgonen. . .
Men frammåt ett åkte vi till farmor&farfar :)
Fikade. & hade julklappsutdelning.
Sen åkte vi hem till älsklingen.
Åt massa god julmat. Även där blev det julklappsutdelning.
På kvällen blev det OTTEN ..

Annandagjul :
Mådde INGET vidare.. Men gick upp när klockan ringde & gjorde mig iordning.
Åkte till mormor!
God mat, fina klappar & mysig stämmning.

<3<3<3












PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0