HELGEN ;D

Hejsan :)
Uppdatering om helgen...

Fredag :
Skulle vara hos Robban. Spela tv spel och grabbarna dricka öl..
Va trevligt ett tag tills Robban drog..
Jenny & Kaj kom .. Micke & Kaj drack lite gött :)
Jenny körde.. Sen hämtade jag Sandra på natten..
Fuller & glad. Jag va trötter höll på att köra mot rött :o Men fick tvärnita haha..
Pinsamt när polisen va vid vägkanten, men de hade stoppat någon annan..
Skit rolig kväll i sitt stora hela.. Kennet&Knutters på högsta volym barra ... :)
Somna frammåt halv 5.. Sköööönt ..



Kaj =)



Tidningen fastna :P

Lördag :
Jag & Sandra va taxi till bolaget.
Sen parkerade vi bilen hos Ida och gick ner till stan.
Fikade på coffie.. Sen tio minuter över tre kom vi på att fan vi drar till OTTEN ikväll ;D
Bolaget stängde tre :( Skit oxå...
Men efter några samtal va allt fixat..
Blev förfest hos Sandra.
Senare på kvällen kom även Sara.
Trevligt :)
Sen åkte vi ner dit vi skulle..
Sen vid halv tre typ blev vi hämtade..
Köpte chees sen hem o sova..

Söndag :
Idag då.. Gick upp vid 8 - halv 9. Åkte till blacka. Gick och la mig igen (a) ..
Sen frukost och kolla datan.
Ska snart göra mig iordning.
Ska fira Sara & Adrian idag :)

Ps. Vi har en tiger hemma :o !!







Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0