Hunnit med mycket :)

Hejsan :)

Igår blev det inte sängen efter datan som jag skrev..
Sandra kom och hämtade mig så åkte vi till Johanna :)
Hade en mysig fika. Johannas mor drack vin & hängde upp gardiner (a)
Lite kul tyckte ja :) hihi

Somnade sent igår så sov länge idag !!
Kollade på MORD när jag vaknade.
Sen blev det frukost ..
Tvätta 2 maskiner tvätt & hängde.
Stor städning av rummet har hunnits med oxå !!
Tänkte vara gullig mot mammsen och städa hela nedervångingen.
Men det fick jag inte :o !! Absolut NEJ haha..
Det va någon annan som skulle städat för en månad sen men det har inte blivit gjort..
Blir ju inte städat av sig självt precis !!!!!

Ska sminka mig o kamma håret sen åka mot stan.
Ska till Robban ikväll :)  Kul !!





Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0