HannaHjärtaMikael

vad heter ni? Hanna & Mikael

hur länge har ni varit tillsammans? 4 år

är ni förlovade? Ja

bor ni ihop? Ja det tycker jag man kan säja

kommer du ihåg eran första kyss? Klart (a)

vem sa - jag älskar dig- först? Det va jag

vem är äldst? Mikael

vilka stjärntecken är ni? Oxe & Jungfru

vem fyller först på året? Mikael

vem är längst? Mikael

håller ni varann i handen när ni går på stan? Oftast

har ni något gemensamt? Det mästa

blev du kär i första ögonkastet? Ja det blev jag. Men det tog ett tag innan jag kunde inse det själv.

har ni något speciellt datum ni alltid kommer minnas? 9/10

har ni stora framtidsplaner? Tror & hoppas det :)

har ni gråtit i varandras armar? Ja

har ni varit utomlands tillsammans? Inte än <3

vilket är erat bästa minne? Finns hur många som hellst !!

vem lagar bäst mat? Olika beroende på mat rätt

vad gör ni en vanlig vardagskväll? Hemma & myser eller umgås med vänner

ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nästan alltid

bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Det känndes långt då. När ingen hade körkort men inte nu.

vem blir lättast svartsjuk? Tror vi är ganska lika på det planet

brukar ni bråka? Brukar & brukar... Det händer ibland.

ringer eller sms:ar ni mest? Messar

brukar nån av er prata i sömnen? Älskling kan göra det nån enstaka gång

vem av er har dåligast temperament? Jag

vem av er är mest romantisk? Jag

till sist, när blev ni tillsammans?  9/10 -05 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0