Länge sen ...

Hillu

Lite uppdatering :)

20 Oktober ; Sandra kom hem  till mig i stan.. Vi tog hundarna & gick en lång promenad.
Sköööönt !! Sen hem för att lämna hundarna. Sen en promenad hem till Sandra.
Käkade god mat, sen tog vi spåris till stan. Solade,  fikade & gick ett varv på stan.
Jag såg en JÄTTEFIN bh & trosa på H&M..
Sen gick vi till bibban en sväng & museet ..
En bra dag !! <3


21 Oktober ; Alltså igår.. Dagen började med en dusch.. ^ Sen gjorde vi oss iordning.
Käkade frulle & så. Sen åkte vi till Rejmes. Tvättade vinter skrutten!
Sen sa älsklingen att vi skulle till H&M för att köpa BH & trosa..
Glada lilla jag ..
Tack älskling
Sen åkte vi hem till mig. Hämtade Starlet.
Åkte till garaget så nu har 740 & Starlet vinter däck..
Sen åkte vi hem .. Käkade mat och bara tog det lugnt..
Sen hittade jag ett nintendo 8-bit på blocket.. JAG VILL HA !!
Så efter lite tjafs med mammsen så åkte vi till Boxholm haha .. :D
Älsklingen köpte även MASSA folkrace filmer.

22 Oktober ; Dagen idag..
När älsk vaknar till blir det att se oskyldigt dömd. Sen käka frulle & göra oss iordning.
Sen hämta kärra & lämna skrot i stan.
Senare sen vet i tusan vad som händer.. :)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0