Tisdag ..

Hej sötisar :)
Idag vaknade jag inte vid 6-7 som jag gjort de senaste mornarna Wiiiihu..!
Vaknade vi 9 .. Gjorde frukost & satte mig vid datan.
Då får jag ett mess av min kära mamma.
Vi är i rese ska till mormor. Tåget går halv elva ..
WTF en timme kvar bara..
Men på med kläder lite smink sen gå till bussen.
Jag hann :)

Kul att träffa mormor & Sixten.
Inte så ofta man gör det.
Dom har en söt lite hund valp.. Inte så liten men men..
Fick jobbigt med astman ganska fort men va där i ett antal timmar :)
Sen kom Ida och Torparn för att hämta mig.
STORT TACK !!


Mormor :)


Vovven :)


Bus ..


Bus ungen på tåget


Bus ungens biljett


Leker


Ute på promenad i skogen.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0