Vinter jacka :)

Hallloo :)

Idag då... Va hemma på förmiddagen sen blev det staden. Träffade Sandra!
Vi gick på stan, shoppade vinter jacka & present till Johanna :)
Sen åkte jag.. Träffade Ida en sväng sen blev det att dra sig hemmåt.
Kolla datan & nu målar jag naglarna.  ( De torkar under tiden jag skriver :)




<3
Det är skönt för mig att du än så länge är så pass liten att du inte förstår allt.
För vill inte att du ska behöva veta allt. Då skulle du bara må dåligt.
Älskar dig & kommer alltid att göra
Den dagen du inte orkar kämpa kommer jag stå stark vid din sida & kämpa för dig.
Äskade bror! DU&JAG mot världen .
Tillsammans är VI starka :)



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0