Akuten

Heej !

Det blev sent i natt som ni kanske såg på mitt inlägg :P
Satt på akuten till 2 typ.. Kommer inte ihåg exakt.
 Sista gången jag kolla på klockan innan jag somna var den tre iallafall..

Kunde inte sova så länge så är ganska seg..
Men när jag väl tog mig upp ur sängen var jag tvungen att mejla chefen och skolan.
Tycker inte om strulet, vill veta en tid och datum sen är det så..

Ska snart göra mig i ordning..
-
Duscha
- Smörja in mig med hud lotion
- Kamma håret
- Ta bort gammalt smink och lägga på lite nytt
- Leta rätt på lite kläder sen klä på mig..

Vid halv två ska bror hämtas på skolan sen hem käka mellis sen på röris.
Typ som gympa :)

Sen blir det staden.
Ska köpa naglack och stärkande till naglarna. Ska även se om det finns någon bra salva till nagelbanden.
Sen kanske åka och köpa en del till 745 så den funkar bra när vi brudar ska till ullared :D <3




PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Varför satt du på akuten?

2009-09-14 @ 13:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0