SVÅRT

Dåså... Då va man hemma & har tid till datan :)
Träffade Sandra, Josse och sen Ida.
Åkte till komvux gjorde provet.
Jag blev inte nöjd eftersom det var SVÅRT men jag är nöjd över mig själv att jag gick dit!!
Efter det blev det stan en snabbis, kollade H&M sen käkade kebab (a) sen till bibban och lånade en engelsk roman..
Sen hem till Ida, jag pluggade och Ida kollade IDOL hehe...

Sen blev det landet sen hem <3

Nu är det fixat på rummet inget skit på golvet :) Skönt !!

Ska snart åka och träffa Johanna! Köpa min engelska bok av henne! Tack gumman..

Morgon dagen :
Blir sovmorgon sen på dagen skussa älskling snyggingen till trumman

Blir en sväng till affären och lite så med Sara oxå :)
Måste handla frukost inför ullared!!

Återkommer i morgon.
PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0