Uppdatering !!

En liten uppdatering !!

Igår blev jag en stor tjeja, hela 20 år! 
På dagen jobbade jag några timmar sen åkte jag in till stan..
Gick på stan med älsk <3
Han köpte en tröja & 2 string och ett par vanliga trosor :) Tack !!



Sen gick vi & köpte godis, sen såg vi på bio.. BECK !!

Efter bion åkte vi till Ida&Torparn :)
Sen helt plötsligt blev det party i toyotan !
Blev ett varv till Linköping (: !!


Kiss paus
:

Båda, hoppas kisset rinner åt rätt håll så det inte kommer på skorna..

Hanna : Vilket håll rinner ditt åt?
Ida : Rätt !!!
Hanna : Mitt rinner neråt
Ida : Mitt rinner bakåt
(samma sak fast olika ord)
Hanna : okej ...
Hanna : Det kommer en vakt :o !!?

Båda : ASG HAHAHAHA :D

Vakten : har ni fest el ?
Ida&Hanna : Det är lunnnnnngt :)

Sen gick vakten till grabbarna o sa att tjejerna får låna toan om dom behöver xD haha


Idag blir det lungt, ska till brors skola en sväng det är öppet hus el nått liknande..

Varför känner jag mig febrig & sjuk :o Jag har ju ingen feber.... :( Men men !!

Handlade på bolaget igår Wiiiihu ! En cider..
Va bara tvungen :P


PUSS
Y




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0