Dagen Idag !!

Hejsan

Även idag har det varit full rulle hela dagen!! :)
Gick upp vid sju & gjorde mig iordning.
Sen lämnade älsk mig på Tapperska.
Det va massa info & lite utbildning! *Tummen upp*
Under tiden jag var där åkte han till Finspång.
Är så glad för din skull ♥

När utbildningen var slut gick jag en liten promenad till ica!
Handlade massa gottit!
Tårta, bullar, kakor & dricka!
Har firat mamma idag ♥
Hon fyller imorgon men passade bättre idag!!

Sen när jag kom hem gick jag en promenad med mamma till skolan för att hämta bror!
När vi kom hem slog vi in paket, blåste ballonger m.m.
Lagade även god mat.

Sen gick jag & Texas en promenad i det fina vädret :)

Sen när alla kommit hem blev det kalas!

--------------

Mina solglas ögon gick sönder idag.. :(








PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0