FREDAG

HejsanHoppsan !!

Idag sov jag ganska länge!!
Men halv tio tyckte älsk det va dags för mig att gå upp..
Så då gjorde jag det.
Käkade frulle sen åkte vi till blacka!

Åkte hem en sväng för att prata lite med mamma sen garaget.
Jag lastade bilen idag (a) :) Blev lite för mycket åt ena hållet..
Men va fan första gången ju ;P

Sen tankade & lite så.
Efter det åkte vi till staden igen!!

Senare sen blir det att åka till kråka.
Ska även fixa mat tills imorgon, är tävling imorgon!!

Senare sen i kväll blir det att laga god mat & mysa framför en bra film! ♥

---------------------------------

Nu ska jag bädda iordning sängen & plocka iordning lite!!
Vill ha ordning o reda!!
---------------------------------

Synd att det va tävling denna helg o inte nästa
Hade varit skönt att komma iväg ett tag!!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0