hihi

Va jätteskönt med en promenad på landet igår :)
Sen lämnade jag älsk i garaget & åkte hem.
Bytte ut de smutsiga kläderna mot rena.
Sen kolla posten..
Hade fått fem blev från af haha..
Jag fick ja på min ansökan!!
& skattebeskedet, slapp att betala.. Kan äntligen sluta oroa mig för det!!
Just för tilfället känns allt så bra!! Hoppas det håller i sig!
:)
Sen blev det träning..
JÄVLA BIL JÄVEL.. Ska det vara så svårt att funka !?!?!
Men hade trevligt sällskap hela kvällen!!
Sen när vi väl kom hem blev det matlagning & film..




Hur har jag klarat mig hela livet utan dig vid min sida ?
Du gör mig så glad ♥
Våran älskade Texas!!
I mina ögon är du PERFEKT!!


♥♥♥♥♥



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0