Ons - Fre

Onsdagen
Träffade som sagt Isabell. :)
Trevligt!!
Va en sväng i hundrastgården.
Texas lekte med en hund som oxå heter Texas ^^

Sen åkte jag & hämtade älsk på jobbet, sen blev det bolaget!
På kvällen blev det en sväng till Ida & Torparn. Letade efter Korven. Men nu har han kommit hem. :)

Mamma fyllde även år. 45 år! GRATTIS. Du är den bästa mamman i hela världen

Torsdagen (igår)

Fixade med lite av varje.
Packade massa kläder och sånnt som jag skulle ha med mig till staden.
En sväng till åby blev det med. Slängde skräp & handla nått till bilen!
Sen blev det MAXI !!
Handlade tills idag :) Valborg!!
Köpte även nya brillor. Eftersom mina gick sönder. :/
Lämnade även in mitt armband på lagning.
Har varit trasit länge men nu kan jag äntligen använda det igen.
Köpte även lite gottit till Texas efter som han blev 5 månader den dagen!

Sen när vi kom hem blev det matlagning.
Pasta & korvstroganoff.

Efter maten blev det duschen & göra sig iordning.
Sen bar det av mot Sandra på PARTY :)
Hade en kanon trevlig kväll!!


Fredag (Idag)

Ont i huvet när jag vakna :/ Men gick över snabbt !!
Har inte gjort så jättemycke idag..
Bäddat rent, plockat iordning lite och dammat!!
Om ett tag blir det en promenad sen duscha o lite så!!

** Hoppas alla får en bra Valborg **

 




PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0