................


Gårdagen
Gick kanoners med bror.. <3
Åkte även hem till älskling. Hälsade på de stora hundarna :)
& arbetsförmedlingen, lämnade mitt papper..
Mamma va även förbi ica.
Handlade massa olika juicer. & vitamin drycker!! Tack!!

Sen när vi kom hem till blacka gick jag och la mig. :/
Älsk åkte till Adde i garaget en sväng. Så då passade jag på att sova!!
Sen när han kom hem blev det chips med dip.. Cola.. & lite choklad (a) TACK älskling ♥



Kärlek till er ♥


Natten har varit sådär.. Va vaken mellan halv två & halv tre..
Sen vaken igen vid halv sex..
Har så sjukt ont :'(
Men har precis pratat med doktorn.. Så det blir apoteket sen.. Hämta medicin!!
Ska även skussa bror till Trumman.. Men jag sitter nog bara breve.
Orkar inte köra..

Sorry för att jag klagar så mycket..
Men det gör ONNNNNNNT!!!!


PussHeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0