Helgen

Uppdatering av helgen.. :)


Fredagskvällen :
Det va ju som sagt förfest i Hageby.
Trevligt.. Trevligt folk, lite för goda drinkar & kortspel.
Sen bar det av mot Otten..
Va inte så jättemycket folk. Men det va helt okej.
Men Ida & jag blev hungriga så vi gick ganska skapligt för att käka.
Vakterna på Otten är kanon!!!!!!!!  (: Hade INTE klarat oss utan dem!!
Sen när vi käkat klart gick vi tillbaka till de andra. Sen efter ett litet tag åkte vi hem!

Lördagen :

Sov ganska länge (a)..
Sen blev det duschen och piggna till..
Sen kom Ida!!
Kollade på hur många filmer som hellst..
Käkade pizza..
Massa bus..
Sen vid halv två typ kom även Kristian.
Så han va snäll och skussade hem Ida (:
Då sa jag godnatt.
Men fick inte sova så länge.......
Två fyllesvin kom och härjade!!
Men tillslut somnade jag.

Söndag (Idag) :
Ska försöka få liv i grabbarna om ett tag.
För jag och älsk ska hem till blacka.
Fira Roger som fyllde 40 härromdagen!
Hoppas mormor kommer :) Träffar ju inte henne så ofta! ♥
Sen antar jag att det blir en mysig hemma kväll.
Tror faktist inte mitt hjärta vill göra så mycket idag..






PussHeej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0