SKIT OXÅ !!!!!!!!!

Natten har varit HEMSK!!!
Hostat så jag nästan spytt. & tårarna har bara sprutat eftersom det gör så sjuk ont i ryggen :'(
Feber på det oxå.. Nu börjar den gå ner lite.. Men astman blir bara värre.. :'(
Förlåt älskling att du fått vara vaken under natten ♥Du är underbar!!♥
Skulle inte klara mig utan dig!!

Nu är han i garaget.. Skulle måla lite tror jag..
Sen när han kommer hem blir det duschen & fixa lite.
Sen åka till stan.
Ska vara barnvakt, mamma ska på "möte".
Vi ska äta på max.. Sen ska jag även lämna ett papper på arbetsförmedlingen..
Det ända jag vill är att ligga i sängen.. Men idag går det inte lösat på nått annan sätt..
& pappret måste ju tyvärr in. Sista dagen..
Men men...



Förlåt Ida <3



PussHeeej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0