25 januari 2010 !!


Lördagen :
Den bestod av iskörning :)
Kanon kul!!
Hälsade på några vallar.. MEN det va bilens fel INTE vårat!! ;)
Sen frammåt kvällen åkte vi hem.
Men jag och Sandra blev fest sugna..
Så det blev förfest hos henne sen OTTEN :)
Tack för en sjuk rolig kväll gumman ♥

Söndagen :
Mådde skit.. :/
Låg i sängen till fem ungefär. Sen orkade jag ta mig upp till duschen!
Sen åkte jag, älsk och Sandra till åby..
Skrattade så mycket så vi fick ont i magen haha..
Spelade massor av spel. Kollade på Falk filmen! Delade även på en pizza :)

Måndag (Idag) :
Sov länge.. Till tolv ungefär.
 Skönt!!
Har precis duschat!
Snart blir det en skogspromenad.. *Gillar*






PussHeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0