Basta

Hejsan  Hoppsan !!

Gick upp vid halv elva idag.. Skönt :)
Trist att vakna upp själv men jag överlever!
Har bäddat sängen, plockat iordning, lagt in alla kläder i garderoben och nu är tvätten hängd!
Har även duschat och gjort mig iordning.
Strax bär det iväg mot stan!
Ska till Sandra. Ska ut och gå med henne och Elin..
Sen frammåt kvällen blir det bastu hos Towe med fler..
 

Drömmde så konstigt inatt :/
Dels så flyttade jag..
Sen hade jag en vit sötsak vid min sida som var MIN!! 
Hur kan man fastna så fort för någon..?
Jag kan lova er att kärlek vid första ögon kastet finns !! <3
Trist att vakna med tårar som rinner!


Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Basta ni utan mig :( hehe

2010-01-08 @ 15:38:39
URL: http://aldenaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0