M,T,O


Måndagen !!
Hade en underbar dag med min älskling.
Film, kex & ostar, mys och tända ljus! <3

Tisdagen !!
Gick på stan med Sandra i många timmar!
Åt kebab/thaimat. Sen efter ett tag blev det fika i Cupolen!
Sandra inhandlade några örhängen oxå :)
Sen blev det jobb. Jobbade 15.45 - 21.00 istället.
Blev inte som jag ville/hoppades.. :/
Det som hände igår va mysko.. Har aldrig varit med om det så pass förut.
& vill aldrig vara med om det igen!

Tack till er som stod vid min sida igår. Vad hade jag gjort utan er?
<3

Onsdag, idag !!
Sov länge. Men skulle kunna sova hela dagen .. ..
Ska plocka iordning lite sen duscha & göra mig iordning.
Idag blir det middag hemma hos älskling!
Sen frammåt kvällen blir det att åka hem till Blacka!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0