Kväller

Go kväll!!

Skussde hem Ida & Torparn för ett litet tag sen.
Har haft en bra dag med Ida :)
Pluggat & fikat o så!! <3

Jag och mamma hämtade bror från skolan förut!
Gick hur bra som hellst :D Du kan vara en toppen kille, det vet jag <3
Hoppas det går bra för dig på skridskorna imorgon! Tror på dig!
Fick ett stort besked idag.. Känns både bra att veta men ändå skit rent ut sagt!! :/
Spelar ingen roll vad läkarna säjer. Du är min bror och jag din syster!
NU & FÖREVIGT !!
Älskar diiiiiiig !!
Finns alltid för dig!
<3


Ne nu ska jag umgås med min älskade pojkvän.
Puss och godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Klart ni alltid kommer vara bror o syster! Ni e helt underbara<3

2010-01-22 @ 11:47:24
URL: http://sahaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0