Sömntuta

Gårdagen
Gick upp klockan 06:00. Gjorde mig iordning & fixade frukost!
Sen va jag på intro.
Kändes jättebra :)

Sen blev det Rejmes sen arbetsförmedlingen.
Lämnade ett papper!
Sen hem till älsk för att laga mat.
Sen vid fyra så somnade jag :/
Vaknade sedan vid sju.
Va vaken ett tag, gjorde toast till kvällsmat sen kollade på tv ett litet tag sen somnade jag igen.

Dagen idag
Sov länge, även att jag sovit hur många timmar som hellst..
Kände mig inte på topp.
Skulle haft intro idag med men får ta det en annan dag.
Jag kollade runt lite på nätet sen blev det tv/sova igen.
Sen blev jag väckt av älsk som hade lagat lasagne.
Jättegott :)
Sen blacka.
Älsklingen åkte till garaget & jag gick & la mig.

Framåt kvällen blev det en promenad med Texas.
Så mycket energi den lilla kroppen ♥

Efter ett litet tag kom Ida & Torparn förbi.
Lekte med Texas & grabbarna fick igång toyotan.

Snart blir det sängen och tv.
Självklart massa mys oxå ♥
Älskar dig Mikael!



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0