Tisdag!!

På förmiddagen va jag och älskling med Texas på himpa.
I hundrastgården. På Texas verkade det som om att det va väldigt spännande :)
Mycket dofter. Även flera hundar att busa med!!

Sen åkte vi till vångaskroten för att kolla om dom hade nått drag.
& det hade dom!!

Efter det hämtades bror på skolan ♥

Sen blev det skroten igen för att handla draget sen åkte älsk till garaget.

Jag åkte tillbaka till stan.
Handlade lite saker på Jula & Rusta!!
Så nån dag ska rummet göras om..
Efter det blev det en promenad med sandra & Elin :)
Även fika hemma hos Sandra Banan!!
Trevlans.

Va även ute en sväng nyss.
Men nu ska jag inte göra nått mer..
Eller jo, jag ska poppa lite poppiga popcorn!
Sen lägga mig i sängen & se tv!!

PussHeeej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0