Uppdatering...


Blev ju som sagt film igår kväll..
Luftslottet som sprängdes :) Tyckte den va kanon bra!!
Men efter halva filmen gick jag ut för att träffa Sandra. Som äntligen kommit hem!!
Sen efter ett bra tag kom jag hem, då låg älsklingen och sov. ♥
Så jag gick ut med Texas sen kollade jag klart på filmen.. Sen godnatt!!

Dagen idag..
Va hemma på förmiddagen.
Duschade och tog det lungt.
Sen kom min underbara pojkvän för att hämta mig på hans lunch.
Lämnade mig hos Torparn.. Så min frisör kunde färga håret en gång till..
Så nu är det bara att vänta tills man kan färga det sista :)
Sen skussade Torparn&Ida hem mig.. Tack !!
Men åkte iväg direkt nästan.
Åkte till Maxi med josse :)
Handlade en mössa.. För den jag har trivs jag inte i längre..
& bror börjar tröttna på att jag tar hans hela tiden!
& mössa behövs ju i detta kalla väder.
Handlade även bh´n som jag kollat på ett tag nu.
Med tillhörande trosor..

Nu är jag hemma igen..
Om ett tag blir det sängen, se film & kramas med min stora kärlek ♥


PussHeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0