hihi

Hejsan :)

Igår gick jag och Texas på lång promenad!
Till farmor & farfar och tillbaka..
Skönt att komma ut ut & röra på sig även trevligt att träffa dem ♥
Kvällen spenderades med älsk. Massa mys, började även kolla på en ny serie :)


--------------------------------

Dagen idag då,, gick upp skapligt för att göra mig iordning.
Sen åkte jag iväg för att jobba några timmar.
Sen hem till min saknade bäbis ♥ Åkte även till Medimarket för att lämna in min kära data!!
Hoppas dom kan laga den!!!!!!
Sen åkte vi till Ida & Molly! Trevligt & massa bus hihi ..

Snart kommer älsk hem ♥ Har saknat dig!

Jenny & Kaj kommer även förbi om ett tag :) Trevligt!


♥ Love

Idag har plutten tappat två tänder till, det är sött med glugg <3

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0