Uppdatering

Valborg
Hade en jättebra Valborg :)
God mat, god dricka (väldigt god shot) & underbara vänner ♥

Första maj
Gick upp skapligt för att göra mig iordning & dra sig bort till maj tåget.
Mycket fina bilar.. *Gilla*
Sen när det va slut gick vi hem för att laga mat!
Sen slappa framför tv..
Min lilla bäbis åkte även med Björn & Erja till landet..
Han sov borta för första gången..
Jag saknade honom sjukt mycke & ville bara ha hem honom (a)
Men han måste ju lära sig att vara ifrån oss. Även jag att vara ifrån honom...

Frammåt åtta åkte vi bort till bilträffen med vännerna..
MASSA bilar :)

Dagen idag
Gick upp vid nio för att göra oss iordning.
Åkte iväg för att träffa mormor och alla de andra ♥
Texas kom även hem skapligt så han kunde följa med.. (:

När vi kom hem blev det mat lagning & film.
Snart blir det att se på en till film och senare sen sova!!






Tycker synd om dig vännen :/

PUSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0